Despre mine

Fotografia mea
"Luati viata in serios, spanzurati-va gratios de lustra"

Cum sa ma gasiti pe Google 2

 Am mai facut asta.. stiti ce urmeaza. Iarasi tot felul de idiotenii care dau in cacatul asta de blog. Ma intreb ce dracu legatura am eu cu toate cacaturile care se scriu pe google si dau aici.
Spre deosebire de data trecuta acum am doua categorii si incep cu aia care mi se pare idioata.

Cum folosesc idiotii Google:

"Sa incerc sa analizez"
Sa incerci sa analizezi ce? Ba prietene, asta de ai dat tu de mine prin fraza asta ma enervezi ca esti sec si nici macar nu ma chinui sa gasesc ceva minim de injositor sa iti zic.

""Blog corporatis" definitie"
Da ma rog... sper ca nu ai cautat fix dupa ce am postat eu despre categoriile de bloguri. Si tu esti oarecum surprins nu, cauti ce inseamna blog corporatis si cea mai buna explicatie tot eu ti-am dat-o. Mori.

"Pizde dependente de zoofilie" 
Mama da evoluati.. sper ca il tineti minte p'ala de cauta pizde care se fut in cur sau asa ceva din postarea aia de atunci. Ba baiatule.. dar ce fel de faze se intamplau in casa ta cand erai copil. Unde traiai, in Olt? Ce facea tactu', oile voastre erau "iubite" serios probabil. Si calul in special era iubit de ma'ta. Pfuai ce bolnavi sunteti.

"Impresii regim comunist"
Nu serios.. asta credeai ca gasesti aici nu? Impresii despre regiumul comunist.. pai poate te lamuresc.. probabil ca nu ai prins regimul comunist si d'asta intrebi. In regimul comunist s-a nascut pula aia proasta care a intrat in pizda aia proasta care s-a nascut in acelasi regim, vorbesc de pizda din care ai iesit tu. Tare fraza... adica greseala de ma'ta si de tactu' care s-au copulat si ai iesit tu. Simplu nu.. am mai parcurs asta... nu e chiar asa de greu de inteles.

 Si printre cautarile proaste care s-au facut cu google'u sunt si 2 pe care o sa ii mentionez pentru ca mi s-au parut geniali:

"Dragos Bucurenci e un labagiu"
Nu a fost intrebare... nu a folosit semnul intrebarii la final, omul era sigur de asta, era sigur ca Bucurenci e un labar... uite sa iti fac placerea si te reconfirm. DA Bucurenci e un labar.

"Toate felurile de bere"
Imi pare rau. Nu stiu toate categoriile de bere, stiu destule ca sunt aproape atotstiutor, iti multumesc ca iti place berea si promit ca se va intampla si voi posta toate tipurile de bere cu tot cu nume si ingrediente.. si cateva moduri de a iti face bere singur in casa.

Pai.. to nu va suport... si nu imi pasa in continuare ca cititi ce in continuare imi debiteaza mie mintea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...