Despre mine

Fotografia mea
"Luati viata in serios, spanzurati-va gratios de lustra"

Uneori, parca imi place

Stateam astazi si imi erau puse intre beri, intrebari precum: "De ce scrii?", "De ce vorbesti de altii, te crezi mai bun?" sau "De ce scrii despre altii, le faci publicitate?" si alte balarii d'astea. Si da, m-am prins singur in capcana si trebuie sa raspund la intrebarile astea, da sigur de parca nu pot foarte usor sa apas pe backspace sa ma bag in pat sa ma culc, de maine sa incep sa scriu despre floricele, papucei, fluturasi, zambile... si da stiu ca zambilele sunt tot flori... da nu imi mai vin in cap chesti homosexuale aaa stai ca am una... da e cam zoofilie, despre cum tactu' a futut-o pe ma'ta de ai iesit tu... ma rog nu e o chestie placuta, e doar incredibila, dar despre asta am mai vorbit asa ca nu ma repet. Si am gasit raspuns pentru fiecare intrebare care mi-a fost adresata, ma rog dintre astea de mai sus, sa nu ma luati cu d'alea cu intrebari gen "Care e sensul vietii?" ca n-am ajuns inca acolo dar o sa ajung eu.
"De ce scrii?". Pot sa raspund sec si fara pic de logica, "Asa vrea sfincretul meu anal." Pot sa raspund ambiguu si degeaba. "Pentru ca in urma descoperirilor mele in blogosfera, am constatat ca cei care scriu nu cunosc sensul cuvintelor uzuale, si incearca sa le atribuie un sens mai presus de..." bla bla bla.... cacaturi d'astea da ma doare mintea sa scriu ceva amplu si inteligent acum. Sau pot sa raspund sincer... scriu pentru ca imi place sa fac ceva care nu are un program anume, scriu pentru ca nu ma iau in serios prea mult nici in viata reala si nici aici nu o fac, scriu pentru ca uneori nu am timp sa injur destul pe cineva in fata asa ca ii mai las trei, patru bucati si aici, scriu pentru ca imi place.
"De ce vorbesti de alti, te crezi mai bun?" am un raspuns arogant si nesimtit la asta "Sunteti toti niste idioti, nu stiti diferenta dintre verb si predicat, nu stiti sa scrieti, sunteti plictisitori, fara noima si e si normal sa imi bat pula de voi, ca poate nu sunt eu inzestrat cu multe talente, dar macar am o bruma de cunoastere de gramatica limbii romane, stiu si ceva gramatica de prin alte limbi, pot sa scriu un text care te prinde pentru alea 5 minute care iti ia sa il citesti, in cazul vostru o ora jumate." destul, fac asta mereu cand scriu iau o pauza acum, devin benign. Pot sa raspund printr-o scuza penibila si sa dau dovada ca sunt un prost fara verticalitate "Nu ma cred mai bun, e doar pe net, nu vreau sa supar pe nimeni, imi pierd si eu timpul." dar, adevarul e ca ma simt indreptatit sa feresc ochii unora nu de cuvinte ca pula, pizda, fut, muie sloboz ci ma simt indreptatit sa va demonstrez ca unul care nu da doi bani si o flegma de mucii pe toata blogarealea asta, este amuzat si usor surprins de faptul ca incercati sa va luati in serios pe net, ca va creati bula voastra de siguranta, in lumea virtuala, care va face sa va simtiti mai bine si mai confortabil cu voi insiva. Sunteti niste tristi, dar nu o spun ca o ofensa, sau ca m-am inmuiat si subit simt compasiune, nu o fac ca o observatie. Nici unu' nu scrieti cu numele vostre, si daca aveti o poza amarata pe blog, e una unde nu vi se vede fata, sunteti slabi ca fiinte umane, socializarea ati transformat-o dintr-o metoda complexa si placuta, intr-una simpla, plina de emoticonuri. Cel mai puternic supravietuieste, dar voi nu sunteti decat niste slabi care nu va acceptati starea si incercati sa aratati ca sunteti mai mult.
"De ce scrii despre altii, le faci publicitate?" M-am saturat de tertipuri, simplu scriu ca poate ma gandesc ca nu sunt singurul de pe lumea asta care a observat ca e ceva neinregula cu toata miscarea asta a bloggerilor. Nu am blogroll sau cum pula mea s-o zice, am la lista de oameni, unele persoane pe care le cunosc, altele care doar imi place ce le debiteaza si lor mintea, nu ma intereseaza daca intrati sau nu acolo, eu ii stimez si apreciez ca macar, din punct de vedere gramatical, stiu sa scrie.
Acest text nu e o scuza, nu imi cer scuze fata de nimeni pentru ca scriu, nu ma intereseaza cum sunt privit, sunt mediocru si imi accept starea, ma numesc Catalin Ion si uneori chiar imi place.

Un comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...