Despre mine

Fotografia mea
"Luati viata in serios, spanzurati-va gratios de lustra"

Am racit (cred)

    Am o mica dilema, legata de faptul ca am bornaul plin de muci, ma ustura pe gat si am o stare general proasta. Nu s-a gandit nimeni pana acum sa incerce sa gaseasca o solutie la cacatul asta de boala, in afara de antibiotice. Adica nu serios, eu sunt aproape indestructibil, pula mea racesc o data pe an. Dar totusi, imi fute flow'ul frate. E naspa si mai ales ca acum s-a intamplat destul de tarziu, adica mai sunt 10 zile sau asa ceva pana de revelion, stiti parerea mea despre asta nu ma repet, dar totusi sa nu uitam ca sunt roman sunt in stare sa beau si fara vre'o ocazie speciala, cu atata mai mult pot bea de revelion.
   Dar daca, o sa fiu racit, o sa bolesc si nu beau, se duce dracu tot si e naspa, sincer chiar voiam sa beau ceva, cacat, sper sa nu ma tina foarte mult toata afacerea asta ca o sa incep sa ma indoiesc de arborele mele genealogic si o sa incep sa cred ca sunt un simplu om, e de cacat asta.
   Adica nu serios, ce e frate raceala, ok inteleg virusul gripei. E un virus, care pe scurt e cam asa. Un virus in afara corpului, este o simpla substanta care contine ARN sau ADN, bla bla bla... se multiplica si devine virus cand intra intr-o celula vie. Ok inteleg asta e un virus.. si trebuie omorat, bun folosim antibiotice. 
   Cam asa arata un virus al gripei fie ea de orice fel. Asta mai exact este virusul gripei procine. Dar am inteles, niste saculeti cu genom viral in ei. E ok. E o chestie care poate fi omorata nu am nimic impotriva. Cacat daca reusiti sa faceti un medicament care este benign pentru oameni dar il omoara pe Tudor Chirila, e ok din partea mea serios. A si ce am mai aflat eu de la o doamna doctor, este faptul ca gripa nu are nici o legatura cu frigu, ea are nevoie de un anumit timp sa parcurga o zona, si din cate am inteles, epidemiile de gripa vin de undeva din vestul Europei si incep cam prin primavara, deci serios nu are nici o legatura gripa cu frigul. Dar ce nu inteleg eu, defapt, ce dracu e raceala sa-mi bag pula daca nu ma simt la fel si cand am un virus si cand sunt racit, sau raceala nu exista si este tot virusul gripei ala de ma face pe mine sa ma simt ca dracu.
    Serios vreau sa vina cineva sa imi spuna si mie: "Bai pula raceala e altceva, frate. O faci pentru ca stai in frig si scapi de ea cu supa de pui, ceai de menta si multe lichide, deci nu implica antibiotice"
    Ca nu mai inteleg deja incep sa devin nervos pe toata treaba asta cu raceala, e naspa si cum am mai spus imi fute tot flow'ul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...