Despre mine

Fotografia mea
"Luati viata in serios, spanzurati-va gratios de lustra"

Comentariile pe blog, sau cum pierd eu contactul cu relitatea cand le citesc

Eu personal ma uit pe diferite bloguri, da stiu v-am zis ca nu ii inghit p'aia de scriu... inteleg asta, dar o fac dintr-un masochism de al meu, probabil ca incerc sa imi omor neuronii unu cate unu. Irelevant... se intampla sa dai pe un blog.. si acolo sunt 5 postari din 1376 care iti plac.. na si tot cauti ceva sa iti placa sa te intereseze, dar nu gasesti de cele mai multe ori nimic mai mult decat cele 5. Si ramai sa citesti comentariile altora despre cele 5 texte in cauza... si la un moment dat te uiti  in jur... a trecut juma de ora si ai pierdut contactul cu realitatea.. adica ceasul e 1 jumate cand te apuci sa citesti un comentariu si cand termini e deja 2.. dar tu crezi ca au trecut doar 5 minute. Fenomenal... Enstein spunea cu cat esti mai aproape de un corp greu cu atat timpul trece mai incet pentru tine, practic calatoresti in timp. Cam asa si eu acum cu cititul de comentarii... multe sunt fabricate de mintea unor analfabeti, dar nu ma deranjeaza asta... comentatorii sunt o sub categorie a bloggerilor... practic sunt ramura muncitoare.. fundamentul pe care creste orgoliul bloggerilor, ca au niste minti cum sa zic eu.. "sclipitoare" ca ii citesc si sunt impresionati de ce debiteaza ei acolo, idiferent ca jumate sunt semiretardati si cealalta jumatate agorafobi. Sunt impresionati de ce scrie bloggeru' el.. zeul lor.. cel care daca le zice: "Da Xulescu, cel care ai postat despre text al 30'lea sunt de acord cu tine", ala Xulescu se bucura in pantaloni, primeste impulsuri electro-magnetice din creierul lui de mangusta, ca e bine ce a facut.
Vreau sa fiu felicitat este prima postare, cred sau sper in care nu mi-am baga nu mi-am scos si nu am fost passive aggressive catre nici o persoana in nici un fel (hmm nu credeam ca merg sedintele la psiholog). Va multumesc. Apropo de comentarii imi permit libertatea sa le las acolo pentru ca v-ati consumat jumate de energie a creierului pentru o zi spre a scrie comentariul ala dar nu o sa raspund... ca nu ma interesati.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...