Despre mine

Fotografia mea
"Luati viata in serios, spanzurati-va gratios de lustra"

Acer Inc sau cum pot fi acuzat de omor cu premeditare

    Uneori imi vine pur si simplu sa iau un cutin sa ies in strada si sa incep sa omor oameni, dar nu la intamplare... nu, i-as cauta p'aia care au facut lucrurile care m-au enervat si i-as taia bucatele i-as manca, m-as caca si le-as pune familiile sa imi manance cacatul din ramasitele lor.
    Urmeaza sa ma intrebati ce am? E evident, ca m-am enervat, daca nu v-ati dat seama voi urmati sa fiti facuti bucatele.
    Sunt mai multi oameni care ma enerveaza in mod periculos, dar in momentul asta ma enerveaza Stan Shih, v-am dat link sa vedeti cine e. Dupa cum stiu ca suneti idioti si nu cititi o sa va spun pe scurt cine e.
    Basina asta de om, facut din samanta de coaie murate intr-un scrot perforat, s-a nascut ca sa ma enerveze pe mine si pe mai multi oameni, oameni care daca nu ar fi stiut ce face nu si-ar baga pula in ma'sa. Este un cacat de taivanez, care a infiintat firma Acer, aia de fac multe cacaturi d'astea electronice, printre care si laptop'uri, ca aici e buba mea.
    Din anul 2008 cred sau asa ceva, sunt nervosul si iritatul proprietar al unui model de laptop Acer, pe denumirea lui exacta Aspire 5520, configuratia acestuia, la vremea respectiva era buna. L-am cumparat in graba si deoarece voiam sa am un laptop pentru filme, muzica si cam atat, nu am avut niciodata pretentia sa fie mare consola de jocuri, singurul joc pe care il deschid la ora actuala pe aceasta nenorocire de masinarie este solitaire'u, incredibil sau nu merge si acesta in frame'uri, deci sa nu va vine in cap propozitia "Si ce te joci?" ca nu ma joc nu am pe ce, nici daca as avea nu as face-o.
    Configuratia e cam asta: AMD Turion 64 x2(cu doua nuclee de la asta x2), 2GB DD-RAM 2, 160GB HDD, nVidia 7000M (nu stiu exact cati RAM'i are pe ea si pe cati biti e facuta ca nu ma interesat asta cand l-am luat)
    Ca am terminat cu cacaturile tehnice sa revenim la el, pe configuratia asta un laptop normal de la orice brand d'asta ar fi mers bine si acum. Al meu are frame'uri in tot, inclusiv in joculete in java, inclusiv cand dau click dreapta pe desktop sa ii dau refresh.
    Acum mi se pare normal sa am draci pe cacatul ala de om cu fata de canalizare, bagami-as pula in ma'sa aia incompetenta care l-a cacat si adus pe lumea asta. Sa o fut prin gaura care o sa i-o fac cu cutitul in gat. Pe el sa il iau sa il leg de o masina si sa merg prin rahova sa isi primeasca toate gropile pentru care e vestit bucurestiu fix in dintii aia de radiator de olcit pe care ii are.
    M-a enervat in asa hal incat am ajuns sa il urasc mai rau decat pe Tudor Chirila cu Basescu la un loc, vreau sa moara in bezna, dar mai intai, vreau sa ii omor copiii cu unghiile mele de la picioare pe care in prealabil le voi lasa sa creasca 5 saptamani, le voi baga unghiile in ochi si in stomac, apoi le voi da cu sare pe rana, voi turna benzina pe ei, le voi da foc, ii voi lasa sa arda un pic, ii voi stinge si ma voi pisa apoi pe arsurile lor.
    Dupa care voi inchiria o drujba, le voi deschide incet si subtil corpurile mutilate de la gat pana la stomac astfel incat sa le vad maruntaiele, apoi voi lua un mixer si le voi malaxa intestinele. Le voi crapa capul pe din doua, le voi scoate creierele, le voi amesteca cu maruntaiele malaxate voi adauga vodka si voi bea un nou bloody mary.
    Pe el il voi lega de turnu' Eiffel de la Slobozia, il voi lovi cu pumnii si picioarele in toti muschii pana se vor desprinde de oase. Il voi aseza apoi pe un scaun si ii voi crapa fiecare os din membre cu un baros, voi lua un cleste si ii voi taia prima falanga de la fiecare deget, apoi il voi pune sa tasteze pe un Acer Aspire 5520 urmatoarele: "Imi pare rau pentru ca am fabricat laptopuri in necunostinta de cauza ma voi intoarce in Taiwan sa fiu batut de o ceata de copii cu tastaturi de laptop in cap".
    Nu serios chiar atat de rau m-a enervat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...