Despre mine

Fotografia mea
"Luati viata in serios, spanzurati-va gratios de lustra"

Articole Degeaba 2

Luati-o ca o mini serie, luati-o la muie, luati-o in gat, luati-o cum vreti voi si cum vor cosurile alea care le numiti voi coaie, nu imi pasa.
Ma voi inchina in fata uneia dintre cele mai cretine, idioate, indobitocite si trist de adevarate scrieri peste care am dat vreodata. Autorul e un anonim se autoproclameaza cu glorie Un Meltean, slava tie idiotule ca esti constient de starea ta, iti multumesc. Printr-o satira slaba, un simt al umorului expirat si printr-o autocritica acest, om aceasta fiinta umana (ar trebui sa fi mandru ca iti ofer acest statut) ne arata ca prostia nu are limite, ne invata ca oamenii sunt idioti, ca merita sa se duca dracu. Acum nu serios, nu fac publicitate mai deloc la altii care scriu, dar baiatul asta este o tentiva nu foarte reusita, insa demna de apreciat de idiotenie care subliniaza clar idiotenia si prostia in semenii sai, dar si in el. Te apreciez, nu pentru faptul ca scrii... ci pentru faptul ca ne arati ca multi sunt sub limita unde un creier neoxigenat moare, aducand cu sine moarta trupului, insa ei inca traiesc. Multumim celor care dau peste cap legile medicinei si ne arata ca omul e cel mai al dracu parazit din istorie. Te salut Un Meltean si iti multumesc ca incerci sa ne subliniezi prostia. Hai fi serios in pula mea chiar crezi ca aveam nevoie de subliniere... Poftiti si link'ul Un Meltean dragi cititori idioti, asta incearca sa rationeze cu voi sa va explice de ce sunteti idoti, dar nu a invatat inca faptul ca sunteti o cauza pierduta, muriti incet in timp ce ciorile va mananca ficatul. Bine poate la final am fost un pic cam mitologic, dar nu aveti voi habar ca asta am copiat-o.
Destul cu tentativele de apreciat fac o referire acum la unu' care se incadreaza perfect in tiparul de pseudo-intelectual, fara viata sociala care-mi respira mie aerul degeaba. Cum continuand sa surfuiesc am dat de unu' d'asta care e o combinatie intre un suferind cu bagaje emotionale de la parinti si un tocilar, genul ala de prost pe care il bateai la scoala pentru simplu fapt ca nu puteai concepe existenta lui concomitenta in aceeasi camera cu tine in acelasi timp. Prea ampla propozitia, ma fut... Si ne arata el gadget'uri smechere, (ca am uitat cuvantul dispozitiv in pula mea, a trebuit sa folosim gadget), soft'uri pentru hacking de iPhon'uri si alte balarii d'astea proaste... e un gear head ca sa fiu in ton cu neologismele. E genul de om care nu e in stare sa faca nimic serios in domeniul pe care se lauda ca il stie si se multumeste sa scrie povesti incredibil de idioate si extrem de plictisitoare despre tot felul de dispozitive, programele, toate cacaturile fara de care ai putea linistit sa traiesti. Prin subiectele abordate sunt: "Deblocare pentru iPhone 3G/3GS lansata"... hmm prost titlu ce pot sa zic, deblocare de la ce ba incultule? "Mass-media, mijloc de prostire a populatiei"... hai nu zau si in capul tau suna corect mijloc a populatiei? daca da, primesti o tezla in coaie, esti un analfabet. Dar ca si un suferind care merita impuscat nu pentru a i se curma suferinta ci doar pentru a te distra, scrie si nonsensuri despre tot felul de subiecte insipide pe care numai un cretin care il maltrata ma'sa in casa ar scrie. Subiecte ca: "Am inteles..." si pentru a ne demonstra ca e un idiot care respira pe gura scrie in felul urmator: "Problema e ca trebuie sa ai grija ce si cum scrii altfel se poate interpreta altfel..." nu serios ia sa vad eu cum interpretezi tu altfel altfel? Multumesc pentru dovezile de necontestat de prostie... serios iti doresc sa ne scutesti de truisme inca sunt in ton cu neologismele, sa te apuci sa faci ceva serios, da lasa scrisul ca nu e de tine, te bate la fund cu semnul exclamarii. Pe acest individ il puteti gasi aici HollowDesign. Cum pula mea unii ca astia sunt lasati liberi pe strada, nu pot sa inteleg... ma rog...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...