Despre mine

Fotografia mea
"Luati viata in serios, spanzurati-va gratios de lustra"

Principii fizice si greselile umane

Pentru ca anul asta am observat anumite greseli, mai ales pe taramuri mioritice, am hotarat sa fac anumite dezvaluiri cu privire la anumite greseli care s-au facut intre anii 1940-1990:
Prima greseala e ca s-au nascut bunicii vostri, care a dus la alta greseala cea de-a doua, s-au nascut parintii vostrii, care la randul ei a dus la cea mai fatala greseala aceea ca v-ati nascut voi. Si sunt si alte greseli care au dus la situatia actuala.
Prima este o lege gresita a fizicii, care o voi schimba imediat ce voi deveni personaj d'ala imaginar la care va inchinati voi. Legea se numeste "Paradoxul Bunicului. Dar cu voi sunteti niste primate indobitocite, o sa va ofer eu ajutorul spre a intelege mai exact la ce se refera aceasta lege, sau mai exact acest paradox. Pai e cam asa, tu nenorocitul care te-ai nascut din nefasta comuniune dintre doi veri primari, gasesti o metoda de a te intoarce in trecut si cum esti prost de nu cunosti diferenta dintre o groapa in pamant si o gaura de vierme supradimensionata, te gandesti sa te arunci acolo si aterizezi in anii 70, cand bunicatu' un latrau cu pantaloni evazati si freza afro o arde pseudointelectual prin localuri precum Club A. Te duci acolo si ii dai un sut in plexul solar, pentru ca a facut-o pe ma'ta aia proasta care s-a copulat cu varsu' si ai iesit tu, dar cum esti un cretin crescut pe camp si hranit cu sobolani si stiuleti de porumb, ii dai prea tare una in plexul solar si il omori, dar cum el moare inainte sa se duca sa o cunoasca pe bunica'ta aia sifilitica si sa o faca pe ma'ta tu nu poti exista si paradoxul este acesta ca tu nu poti exista sa te intorci in timp sa il omori, pentru ca el moare inainte ca sa o cunoasca pe bunicata sifilitica, sa o faca pe curva aia de mata si asta la randul ei sa se darleasca cu incompetentul ala de varsu acneic care scria poezii de dragoste si sa iesi tu. Daca nu ati inteles nu este nici o problema, sunteti incredibil de prosti.
Alta greseala este aceea ca mamele voastre nu descoperisera prezervativul si inca se cotaiau dupa metoda calendarului, metoda lunii sau mai stiu eu ce alte metode incredibil de proaste, acest lucru este dovedit de voi, care traiti si va incapatanati sa imi respirati mie aerul degeaba, pana cand o sa ma trezesc intr-o dimineata cu fulgere din ochi, pumni cauzatori de cutremur si o pula de perpetuu orgasm pentru femei, si o sa ma apuc sa va caut sa va omor in cel mai crud si imposibil mod cu putinta. De ce dracu nu descoperisera proastele prezervativul ca poate aveam si eu noroc si erati mai putini prosti cu care sa imi bat capul.
Alta greseala este aceea ca nu am fost in stare sa fim cuceritori si nu am fost in stare sa cotropim niste tinuturi, cum ar fi Hiroshima si Cernobal sa le populam sa ne facem capitala acolo si sa va mutati toti sa va pice bomba cu fisiune in cap si sa va bubuie un reactor nuclear in dinti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...