Despre mine

Fotografia mea
"Luati viata in serios, spanzurati-va gratios de lustra"

Dupa revelion

    Ati mancat toti carnati? Ati baut de v-ati cacat pe voi? Bun ma bucur, dar daca nu v-ati pus poze cu voi pe faisbuc sa vada toti dusmani ce smecheriti este'ti voi si ce party talentat a fost de revelion sunteti luzari.
    Nu am vrut sa para un text pentru cocalari, nu tre sa va simtit, e destul ca stiu eu si restu de oameni ca sunteti cocalari, restu' de oameni nu conteaza. Parerea mea conteaza, ca doar d'asta se numeste acilisa (pula mea asta nu stiu cum se scrie) Pareri Impresii... bla bla bla.
    Urmeaza sa ma intrebati ce am facut de revelion, nu va spun ba, nu ca as avea ceva cu voi, este evident ca am, dar acum nu, o fac din consideratie, deoarece consider ca sunteti dezamagiti daca va spun ce am facut eu si voi in toata viata voastra nu o sa fiti in stare sa faceti asta, va cam omor visele asa.
    Nu va suport, as vrea sa va adun ramasitele contorsionate dupa autostrada soarelui, dar nu vreau sa muriti cate putin pe interior, ca eu pot sa ma distrez si voi, nu mai stiti nimic din ce s-a intamplat dupa ora 9 jumate, dar chiar asta imi ridica o intrebare, la ce ora a inceput la voi petrecerea de revelion, la ora 9?
    Inchei aici, nu prea mai am chef sa scriu in seara asta.... aaaa sa nu uiti pentru cei cu colici biliare, n-a murit nimeni de la mancat prea mult, da puteti incerca asta la anu'.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...