Despre mine

Fotografia mea
"Luati viata in serios, spanzurati-va gratios de lustra"

Lamentare

Am dat-o in prostie, din curiozitate si mai ales din prostie m-am apucat sa citesc bloage pe net... ale diferitilor indivizi care se perinda prin sfincterele internetului. Nu stiu ce e cu mine, cred ca urmeaza sa racesc... in fine, si citeam acolo diferite porcarii, lamentari si idioteni. Adica acum, nu serios din tot ce am scris eu timp de un an de zile pe aici cred ca in procentaj de 2 este adevarat (incorect procentaj de X la suta % este un pleonasm, cand spun procentaj este absolut sigur ca este vorba de la suta %, nu fac pe desteptul dar am ramas profund dezamagit de anumiti oameni care sunt intelectuali si au terminat facultati de profil economic si inca nu stiu asta). Dar sunt unii "dom'le tare netoti" sa il citez pe margineanu, care scriu despre experientele lor sexuale, emotiile lor, astea... si se mai intreaba de ce sunt imbecili ca mine care se leaga de ei... pai simplu ca nu aveti simtul penibilului, scrieti mai mult decat cititi, nu scrieti corect din nici un punct de vedere, si da nu imi pasa de voi aia 2 % care scrieti corect, sunteti bloggeri oricum ma irita prezenta voastra. Nu va merg relatiile inteleg mai toti sunteti fiinte slinoase dupa planeta Slime, cu probleme acneice si fara personalitate, dar sunt sigur ca sunt si pentru voi fiinte ca va pot suporta balele pe care le faceti in timp ce respirati pe gura, mega acneea care v-a invadat fata si lipsa totala si de neiertat de personalitate, sunt aboslult sigur, dar va rog eu mult nu va mai lamentati, ca sunteti atat de seci in cacaturile alea de bloguri de m-as pedepsi pe mine daca m-as lega serios de voi, in pula mea.. sunt site'uri de matrimoniale incercati acolo sigur gasiti o femeie chioara, surda si muta sa cuceriti si voi... dar nu mai scrieti pe net despre esecurile voastre in dragoste nu ma intereseaza, nu intereseaza pe nimeni, sunteti nimicuri de oameni... si iarasi va luati prea mult in serios de o sa ajungeti sa recurgeti la ghiduri de suicid, si nu fac asta pentru ca subit si inexplicabim am dat de dramul acela pierdut de altruism, p'ala il pastrez pentru oameni, nu, o fac tot dintr-un egoism, gandind anticipat ca intr-o zi o sa ma enervez si o sa vreau sa va omor pe fiecare in parte, si nu vreau ca voi sa imi rapiti placerea asta. Ca un post scriptum, sper sa fie si inferitla femeia aia ca nu vreau sa aveti progenituri ca nu am atata ficat si rezistenta fizica sa va caut si sa va omor si copiii abia o sa am energie pentru voi. Va multumesc o seara placuta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...