Despre mine

Fotografia mea
"Luati viata in serios, spanzurati-va gratios de lustra"

eJobs

Sunt intre locuri de munca... actuala mea ocupatie e sa o frec la mare arta... si m-am gandit ca daca tot suntem in criza financiara sa imi caut si eu un loc de munca. Si cum facem toti ne uitam pe eJobs BestJobs sau site'uri d'astea. Si am gasit ceva foarte bun pentru toti bagatorii de seama din romanica... pentru adevaratii scriitori ai generatiei noastre bloggerii. Bun stim toti ce sunt bloggerii niste copii care se iau in serios, isi dau cu parerea pe internet si nu orice parere una avizata, avizata de numarul de "followers" pe care ii au, avizata de numarul de ratati fara viata ca si ei care ii citesc si nu in ultimul rand avizata de impresia lor de cultura pe care o inspira textele lor. Plecati in pula mea de complexati. Dar nu... aici nu ma voi lua de ei... nu ma voi lua de idiotenia de site eJobs... Serios ma voi nu va uitati ce fel de slujbe... a pardon "joburi" se posteaza pe site'ul vostru? Definiti blogger va rog. Pentru a vedea la ce ma refer link'ul il puteti gasi aici. Bineinteles cei care sunt interesati de joburi nu de slujbe ii rog continue sa foloseasca cu succes site'ul eJobs
.
P.S. Eu nu am experienta necesara pentru a aplica la acest job. Aparent bloggerii sunt o rasa superioara noi restu de oameni nu ne putem compara cu ei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...