Despre mine

Fotografia mea
"Luati viata in serios, spanzurati-va gratios de lustra"

Prin meandrele internetului

Pentru cei care nu stiu ce e alea meandre... sunteti prosti sa nu va mai vad pe pagina mea. Tudor Chirila... ala de a cantat cu trupa aia de laba la malul marii Vama Veche are blog, stiam de asta... daca dintre toti ratatii ,Chirila nu avea blog, nu era normal, cum altfel ar putea el sa umecteze pasarici nedezvoltate care au invatat sa citeasca, daca nu printr-un blog... destul le umecteaza prin muzica lui actuala de laba trista la malul marii, Vama. Umecteaza pizde ca aceasta, respectiva studenta la psihologie, nici macar nu vreau sa incep un subiect despre astia de la psihologie. Ma rog pe blogul respectivei tipe am vazut o referire la mirobolantul, incomensurabilul, fenomenalul Tudor Chirila. Ba baiatule... eu nu te am la suflet pe tine, imi place sa cred ca sunt o persoana rationala si ca nu inghit pe cineva din motive pur rationale, dar nu.. pe tine nu te inghit din principiu... nu suport lalaiala aia in colt la saorma pe care tu o numesti muzica, nu suport ca nu ai inteles ca daca o trupa s-a dus pe pula poate era cazul sa incetezi cu muzica sa incerci sa faci ceva constructiv... cum ar fi sa te spanzuri. Dar totusi incerc sa tin si cu tine nu e vina ta ca umectezi pasarici cu pasarele la creier... e problema lor ca sunt idioate si pun botul la ce zici tu acolo in melodiile tale.

Alta problema pe care o am eu cu pseudointelectualii astia de pe bloguri ar fi aceasta... de ce pula mea scrieti versuri pe net? aveti impresia ca vreo editura mamut se va uita pe blogul vostru si va va cere permisiunea sa va publice poezia? Si chiar daca poezia voastra ar fi catusi de putin interesanta, nu uitati suntem in romanica, v-o fura dupa net si v-o publica. Daca ai talent scrie in pula mea pe o foaie de hartie... eu sunt idiot nu stiu sa scriu, nu ma strofoc... recunosc... dar daca tot crezi ca ai talent foloseste o hartie si un pix, creion, carbune, degetele aratator fara prima falanga sangerand si scrie in gura matii ceva. Du-te cu ce ai scris la o editura.. iti v-a da muie ca na toti care scrieti pe bloguri si va luati in serios sunteti terminati... nu stiti diferenta dintre substantiv si verb.

Astazi pe data de 1 noiembrie 2010 am scris destul. M-am plictisit, va fut in ficat daca nu va convine ce scriu... dati-ma in judecata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...