Despre mine

Fotografia mea
"Luati viata in serios, spanzurati-va gratios de lustra"

Aim nat a gheimar

Acum nu am ce face, toata ziua m-am jucat Duke Nukem Manhattan Project.. acum toti ghertoii gameri o sa ma ia la pula ca de ce nu joc si eu ultimul Medal Of Honor, din doua motive, sa va intrebati voi, nu ii suport pe aia de la EA Games si pentru ca vreau sa am un motiv sa va bag pula in gura cand ma intrebati de ce nu joc ceva nou, stai ca sunt trei motive aici, pula mea nu sta nimeni sa le numere. Ba distrusilor... bai pule blegi cu fete acneice, pentru ce sunt facute ma jocurile, pentru distrugele totala si lipsita de sens de mutanti, nu caut "story line" sau cum pula mea ii ziceti voi la poveste. Nu ma intereseaza grafica, nu prea imi pasa cum se vede sangele cand le sare alora din cap cand le dai cu jumate de element de la caloriferul din fonta in dinti, important e sa sara sange. Acum sa joci un sah pe calculator, iesit in 2010 iti trebuie pixel shader 223, antialising 256x, o placa video cu 2000 de gb pe ram.. si alte cacaturi d'astea. E SAH, sah bagami-as pula in masa... 32 de piese si o tabla cu un patrat negru unu alb, alternative. Sincer imi place grafica de la Counter-Strike, nu ma deranjeaza ca nu vad detaliile parului dupa fata al aluia pe care il impusc in gat.. sincer nu ma intereseaza, poata sa sara sangele in patratele important e ca l-am omorat si ca sunt mai bun ca el, pentru ce imi trebuie detalii d'alea nesimtite cand e important ca il omor p'ala. Sau story line ca revin la asta, ba.. mie nu imi trebuie story line ma.. eu am viata ma nu mi-o simulez cu ultimul Sims scos de aia de la EA... nu imi simulez ca mananc nu imi simulez ca ma fut, nu simulez ca traiesc... sunteti niste idioti... cand se pupa aia acolo in sims si se face un nor d'ala in jurul lor, aveti orgasm futu-va'n gura... n-ati avut parte de un act sexual si multi a-ti trecut de pubertate, reveniti-va ba prostilor... ca o sa ajungeti sa dati in cap mai bine decat da tiganul in cap pe strada la italieni in Roma. Sa va bag pula in suflet... sunteti la fel de distrusi ca bloggerii, norocul vostru e ca nu ma deranjati cu opiniile voastre foarte mult... ca daca faceati si asta va meritati un mare elemet de calorifer in freza... de maine cred ca o sa incep sa omor si eu ca Duke Nukem, daca va simt blogger sau gamer pe strada o sa va dau bartai piciorul in plexul solar sa vedeti apusul de aproape.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...