Despre mine

Fotografia mea
"Luati viata in serios, spanzurati-va gratios de lustra"

Materiale Promotionale

Rezultatele chestionarului:
Sunt idioti de isi rup degetele in tastatura 16%
Sunt idioti de se impiedica pe o suprafata plana 68%
Nu sunt idioti sunt neintelesi 16%
Pe cine faci ba tu idiot? 0%



In urma acestor rezultate am hotarat cu ajutorul consilierilor mei sa aducem in stoc urmatoarele produse:


Carja Ergonomica (avem si pe roz)












Ti se pare mersul dificil? Esti atat de inapt incat iti rupi picioarele de doua ori pe luna? Toata lumea iti spune ca esti un idiot impiedicat? Nu te putem ajuta cu asta. Dar pentru momentele in care realitatea e prea dura si picioarele nu te mai tin, avem Carja Ergonomica. (Disponibila si pe culoarea roz)
Sa ascultam ce au de zis clientii nostrii multumiti:















"Buna ziua, ma numesc Simona Pitipongescu, si sunt fost top model. Stim toti ca este foarte greu sa mergi pe o suprafata plana, mai ales in momentul in care ai tocuri de 25 de cm. Si mi se intampla mai des decat menstruatia sa ma impiedic sa imi rup picioru. De primele 18 ori am fost distrusa, intrasem in depresii, nu imi venea a crede, ca tocmai mie mi se poate intampla, sa imi rup piciorul. Dar prin o cunostinta de a mea am aflat de Carja Ergonomica. Am spus senzational, acum pot merge in Bambuu si cu un picior rupt. Si cu Carja Ergonomica nici nu te faci de ras, o poti cumpara in nenumarate culori si poti fi la moda. Multumesc Carja Ergonomica, mi-ai salvat stilul de viata monden"

Daca nu ne credeti sunati cu incredere la numarul afisat pe ecran, si comandati acum Carja Ergonomica.
 Daca apar manifestari neplacute, adresati-va medicului, farmacistului sau pestelui dumneavoastra.


Scaunul cu rotile X - 600




















Mergi pe strada si bordura iti este un impediment? Ai supt pula pana ti s-a rupt cervicala? Esti un savant, paralizat de la urechea stanga in jos? Atunci avem solutia pentru tine Scaunul Cu Rotile X-600. Sa ascultam unul dintre milioanele de clienti multumiti:



 

 
















"Buna ziua, ma numesc Emanuel Trenderescu si fac parte din cei care umbla prin Kulturhaus si il asculta pe mirificul si incredibil de frumosul Tudor Chirila. Si ca multi care fac parte din aceasta miscare, si eu am o sexualitate ambivalenta, uneori eu sunt femeia alteori prietenul meu (cel care impinge caruciorul) este femeia. Ultima data dupa ce am dansat amandoi dragastosi pe muzica minunatilor de la Vama. Ne-am petrecut o seara incredibila in Kulturhaus, prietenul meu m-a rugat sa fiu femeie si m-a tarat fortos si masculin in baie. Si in timp ce miscam puternic din cap am simtit cum imi cade capul pe spate. Eram distrus nu imi mai simteam picioarele, nu stiam ce sa ma mai fac, insa prietenul meu s-a interesat si a aflat de Scaunul cu rotile X 600 si de calitatile acestuia. Cum am aflat a trebuit sa il am, chiar daca tot ce am simti in seara aia a fost un mic junghi, si picioarele nu mi le mai simteam pentru ca uneori uit sa respir si nu mi se oxigeneaza creierul. Inca umblu in X 600 si e incredibil. Va sfatuiesc sa va cumparati, am auzit ca este trendul anului 2011."



Sunati si comandati Scaunul Cu Rotile X 600, pentru o viata mai usoara.
Daca apar manifestari neplacute, gasiti o panta abrubta si dati-va drumul cu scaunul de acolo.

Si pentru prietenul omului avem varianta de scaun cu rotile K9, ca si prietenul tau cel mai bun sa fie in trend.

 












Sa ascultam ce are de zis Sparky: "Ham, ham, ham.... mrrrr." Si daca nici asta nu v-a convins, sunati la numarul de pe ecran si comandati pentru cainele dumneavoastra Scaunul Ajutator K9.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...