Despre mine

Fotografia mea
"Luati viata in serios, spanzurati-va gratios de lustra"

Sustinem

Pe toate blogurile ce se vor serioase, da paradoxul pulii mele, exista o pagina, o zona special rezervata unuia pe care autorul blogului il sustine. Sa ne arate pe langa faptul ca sunt inteligenti (argument pro: stiu sa foloseasca tastatura, argument contra: o folosesc prost si in zadar), cititi si culti (argument pro: citesc paulo coelho si blogul lui Tudor Chirila, argument contra: nu citesc specificatiile unui medicament), mai sunt si sensibilosi, sustin un copil blonav de cancer, leucemie, tuberculoza. Si se zbat unii posteaza despre copilul lor care trebuie ajutat, pe premisa dansez pentru tine si imi fac publicitate mie, macar aia de participa la dansez pentru tine se chinuie sa danseze, invata, pana si pe ala care a facut box sau K1 l-au invatat sa danseze, imi scapa numele si nu vreau sa imi scape sa zic ceva de el ca poate imi scapa el mie una de imi scapa viata printre degete. Astia macar fac ceva, spre exemplu Andreea Balan a dat cu muita ei tencuita de podeaua studioului, si-a remodelat fata, altii isi rup oase din corp pentru a sustine pe cineva si mai ales pentru publicitatea lor, da just e de cacat ceea ce fac dar nu imi pasa atat de mult, insa voi astia de scrieti ca sustineti pe cineva nu riscati sa va rupeti un os, fata sau alte bucati casante din corp, in cel mai rau caz va rupeti o unghie ca sustineti pe cineva. Si legat de sustinerea cuiva sa nu uitam de Mile Carpenisan care l-a sustinut pe unu' Daniel bolnav de leucemie mortii lui, Daniel a scapat, Mile Carpenisan a murit de la o buba'n cur. Asta va doresc si voua de impresionisti, sensibilosi, ca aia pe care ii sustineti sa scape si voi sa muriti de bube in cur.
P.S. 1 Cred ca o sa revizuiesc argumentul contra de la partea cu cititu' e posibil sa fie tot un argument pro dar pentru mine, ca daca nu sunt in stare sa citeasca specificatiile poate crapa.
P.S. 2 De acum inainte voi sustine si eu ceva, o sa deschid un cont intr-o banca, si o sa sustin cauza, nici un student fara 10 beri pe zi, studentul pe care il voi sustine eu sunt tot eu asadar donati da'va dracu ca daca l-ati scapat pe ala de leucemie ma scapati si pe mine de a mai da bani pe bere.

Un comentariu:

  1. lasand la o parte tonalitatea generala a ceea ce ai scris aici, e adevarat ca am reusit sa facem din generozitate si grija fata de celalalt o marfa de duzina prin care ne vindem singuri pe si pentru nimic

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...