Despre mine

Fotografia mea
"Luati viata in serios, spanzurati-va gratios de lustra"

M-am uitat la televizor

    Cel mai bine ar fi sa enumar toata cacaturile astea cu liniuta ca in clasa a VII-a la fizica, ce mi-a placut si ce nu, dar cum la ce mi-a placut e decat o singura chestie o las la final.
    Pepe cu Oana s-au despartit, da pula mea stiu nu sunt o publicatie de presa atat de recenta.. nu le am cu mondenitatile, cand spun publicatie de presa sa nu uitam ca si blogosfera este o dejectie care se incadreaza tot in presa. Sa fac o recenzie pe divortul Oana/Pepe... nu imi doresc asta... Pepe e cunoscut ca a cantat muzica "latino" sloboz ce o mai insemna si asta, pentru mine e tot poluare fonica, Oana... pai aia e o panarama, s-a luat cu Pepe ca era la moda acum 7 ani sa fi cantaret latino cu parul nespalat si cu fata de spanioloi... da sincer Pepe e tigan nu e spanioloi... si s-a gandit si ea sa isi faca publicitate cu acest taran Pepe... acum ca toata lumea o arde corporatist si termina SNSPA'ul... nu mai e la moda sa fi latino asa ca Oana s-a reprofilat pe un putoi plin de bani care se vrea politician. Simplu nu... nu stiu ce pula mea cautati sa va uitati la emisiuni de colac de WC ca acces direct, sau la idiotul ala de Capatos... cu cretina aia de Dragusanu... am facut prostia sa deschid televizorul, m-am vindecat pentru urmatoarele luni.
    Aparent este anul divorturilor pe care nimeni nu le anticipa, hai sa fim seriosi s-a despartit Columbeanu de Monica... de parca nu era clar... Columbeanu e un pedofil mos in pula mea... ceea ce este rau doar ca pentru pedofilii mosi care sunt prin tara trupa hIQ=o face o campanie de avertizare prin care aduce la cunostinta pustoaicelor de 15 ani sa nu dea accept la nici un friend request pe faisbuc sau alte retele asemanatoare... insa acolo nu arata poza lu Columbeanu.. si-a gasit el alta de 17 ani care sa o joace pe la masele sa o faca mare sa ii toarne un plod si sa ii dea jet.. astea toate pana la 22 de ani ei pizdii proaste... chiar nu anticipati asta?
    M-am saturat sa imi aduc aminte de asta... acum sa va arata ce mi-a placut.

Bun asta e Cheloo, mai exact Catalin Ion... asa il cheama nu e vina mea ca printii nostri nu au fost originali. Este unu' pe care nu cred ca dati doi bani... e bine e reciproc probabil nici el nu da pe voi. Ascultati ce are de zis...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...