Despre mine

Fotografia mea
"Luati viata in serios, spanzurati-va gratios de lustra"

Ce e in capul tau nu e afara.

    Ca sa intelegi ce cacat zic eu aici trebuie sa ai o experienta... sa zicem extrasenzoriala. Unde realitatea o spargi la fel de rau pe cat ai mintea distorsionata, cum sa va explic este o chestie direct proportionala, cu cat realitatea este mai sparta cu atat mintea este distorsionata.
     In acelasi timp intre cele doua premise, este o relatie de complementaritate, asadar cu cat realitatea este mai sparta cu atat mintea distorsionata aceasta relatie o completeaza pe urmatoare cu cat ai mintea mai distorsionata cu atat realitatea este mai sparta.
    Eu nu sunt de acord cu etnobotanicele pentru cei care stiu ce zic au inteles ce am zis si mai sus, curatenia este un punct foarte clar in ideologia mea astfel incat orice bag in corpul meu imi place sa fie cat mai curat. Nu am nimic cu nimeni care fac asta, e ok nu judec, macar acum sa nu o fac, insa consider ca trebuie sa iti stii limitele tale si consider ca trebuie sa ai destula minte sa rationezi cum trebuie. Treaba e asta, mucosii de 12 ani care baga in ei etnobotanice, merita sa moara, adica serios cu spume la gura, apa la plamani, convulsii puternice, stop cardio-respirator tot tacamul.
    Dace se inhaita cu cine nu trebuie, ala care le deschide drumul nu ar trebui sa fie considerat responsabil de soarta nevertebratei cu miros de ton respectiv minorul care baga in el cacaturi doar de dragul sa fie luat in considerare, o face pentru ca nu este luat in serios nici in cadrul familiei si cauta sa se antureze, deobicei gasesc intelegerea la un droghist, care accepta orice din motivul ca intelege mai bine decat insasi minorul fara minte starea sa de spirit.
    De vina pentru toate astea rezulta ca este familia inaptului de copil nenorocit care fumeaza entobotanice, ca nu il considera nimic, drogurile omoara si oamenii te imping la droguri.
    Nu fac o analiza psihologica, psihologia e o laba, o "stiinta exacta" relativa.
    Legat de asta, toti avem un prieten care are un prieten care are un prieten care are deobicei treaba, eu sunt prietenul, prietenului, prietenului care este prieten cu ala care are deobicei treaba, astfel incat am experienta up close and personal cu situatia mentionata mai sus.
   Prietenul meu Spartacus Verde este ala care are treaba deobicei, treaba de toate felurile si toti muncosii se antureaza pentru ca el da la toti fara probleme.
    Stimabile cititor cult care citesti ce zic aici, daca nu intelegi este strict legat de tine, chiar daca nu intelegi o sa ma judeci o sa judeci tot ce vezi pentru ca nu poti percepe nimic fara lentila ta de moralist, trebuie sa treaca prin ideea ta de "om normal" care serveste societatea, fara ca aceasta sa ii dea ceva in schimb. Nu ne incadram, nu iti place, mori in bezna.
   Citi aici ce zice Spartacus.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...