Despre mine

Fotografia mea
"Luati viata in serios, spanzurati-va gratios de lustra"

Sa moara ma-ta


Nu e asa ca e tare...? De fiecare data cand o sa imi vine dracii pe vre'unu o sa va pun link cu poza asta.... A da... Sa moara ma-ta, Andi Moisescu. Frate de tine imi place 0,2% dar serios ce ai facut cu Apropo TV? E plina de mondenitati, devi si tu un fel de Libertatea... chiar crezi ca ne interesa faptul ca Varciu isi varaste pula si o balangane prin Iguana? Nu stiu ce ganditi voi dar cand mi imaginez p'astia doi in pat am o imagine cu o scobitoare intr-o cana. Anyhow (na pot sa sufar muie...) mi-a placut reclama de la finalul emisiunii din seara asta. Linkul il puteti gasi aici. Bravo celor ce au facut spotul publicitar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...