Despre mine

Fotografia mea
"Luati viata in serios, spanzurati-va gratios de lustra"

Ce vreau de ziua mea

   Nu v-am zis niciodata ce vreau de ziua mea dar cum stiu ca toti vreti sa fiti ca mine si sa primiti lectii de la mine cum e sa fi ca mine, m-am hotarat sa fac un concurs si cine imi cumpara ce vreau de ziua mea sa aibe privilegiul sa imi cumpere o bere si sa ii dau lectii.
    Bun deci eu vreau un iPod Touch dupa site'ul Quickmobile.ro, dar sa va explic mai exact care e treaba cu ipod'u asta... este un "gadget" cu "touch" adica un dispozitiv cu evran d'ala de e tactil.. bun, in afara de asta arata bestial adica bestial, in plus ca sa va arat ca tin cu voi si ca vreau sa nu fiu ultimul scartar, d'asta am alex Quickmobile.ro ca au preturi ok.. si merge... aaaa... si da cacat fac asta pentru o campanie a celor de la Quickmobile, daca imi iese ma scot cu un iPad 2... hai pe bune ajutati un biet sarman sa aibe si el un ipad 2... dati click'uri acolo...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...