Despre mine

Fotografia mea
"Luati viata in serios, spanzurati-va gratios de lustra"

M-am plictisit

M-am plictisit... si acum o sa scriu niste aberatii pe care unii dobitoci le vor lua ca atare si vor crede despre mine ca sunt si anume: genial, interesant, destept, nesimtit, ipocrit.. si ce pula mea le-o mai veni lor in cap. Acum poate intr-o oarecare masura apelativele astea sunt adevarate... si ce pula mea asa sunt eu... pe langa asta sunt execrabil de neinteresat de tot ceea ce ma inconjoara... nu imi pasa ca unu moare sau ca altu are bani sau ca unu citeste ce cacat zic eu aici sau ca altu ma considera o clasa inferioara lui si ca ar trebui sa mor impuscat de un batalion de femei goale si sa mor frustrat ca nu am apucat sa le fut. Aaaa... ati observat ca in Bucuresti nu se mai poarta clancsoanele... treci pe o trecere fara semafor si vine unu cu mach 5 spre tine.. si nu te calncsoneaza nu.. nu poate are mana ocupata cu telefonul, shaorma, laba sau ce pula mea face el in masina... iti da un flash... mai ales sa fi si dezorientat de situatie sa te si uiti spre masina imbecilului iti fute ochii de nu mai sti in ce parte sa o iei... prostu dracu nu poate in mortmantu massii sa dea cu capu de volan sa faca aia "tit tit" la mine.. nu imi da flashuri ma handicaptul dracu... gandeste-te in mortii mati ca sunt prea beat sa mai pot vedea la 1 mentru in fata mea cum gura matii crezi ca vad eu flashul ala... si sincer daca nu ar veni ca un pilot de formula unu spre mine cu viteze de nici nu mi le inchipui nici nu m-as misca... baga-mi-as pula in mata sa ma lovesti si sa imi scot si eu niste bani dupa urma ta ba cretinule. Sau care pula mea e faza cu pizdele in colanti ca eu nici acum nu pricep (si cu siguranta nu mi se par mai bune)... mai sunt si copchile d'alea de 15 ani care ies din casa asa si daca dau de mine destul de rupt in gura s-ar putea sa fac pedofilie si sa fac puscarie mai multi ani decat au ele... fa proasto tactu nu te-a vazut cand ai iesit in mortii tai... tu esti complet cretina, vrei sa ai mobilitate... in gura matii te duci sa iei paine doar nu faci 1000 de metrii garduri sa trebuiasca sa fi mobila. Iarasi nu mai inteleg ceva... de ce trebuie sa ai un hands-free'u dala prin bluetooth la telefon cand mergi pe strada.... ok cand esti in masina inteleg ca sa poti sa clanxonezi nu sa dai flashuri futu-va in gura de inapti cu carnetul luat dupa google. Merg cu autobuzu si mai vezi un putoi d'asta de liceu sau vreun cretin d'asta pe la facultate asa care nu face nimic decat sa toace banii partintilor si stau cu cacatul ala care mai si arata ca o pula bolnava de sculament la ureche... da ce mortii mati, te crezi mai interesant?... faci scurta la mana pana scoti telefonul din buzunar sau in gura matii esti prea cautat si nu ai cum sa te tot plimbi cu pana de la buzunar pana la ureche. Da in mormantul matii de incompetent cand te pisi nu iti e lene sa duci mana pana la prohab sa ti-l desfaci? Sau mai sunt pizdele pe tocuri... le vezi in cacat pe strada abia pot merge le tremura genunchi si se aude o bataie din palme dintre picioare dar ele tot ies pe strada asa, si se mai si plang ca proastele ca vai ce le dor picioare, pai cine mortii matii te pune fa cretino sa te sui pe alea... in mormantul matii nu te fac mai inalta ci doar descentrata... daca tot vrei tocuri vin-o la mine si iti bat niste cuie in calcai sa mergi si cand te duci sa te pisi pe tocuri... daca tot iti place. Stai in pat in casa linistit asculti o muzica si la un moment dat auzi un huruit infernal... scoti capul pe geam e unu care chinuie o motocicleta.... ce gura matii fututa de turci ti-a facut saraca ma? de ce mormantul matii o turezi ma? unde pizda sparta a matii te crezi ma? oamenii mai vor sa si doarma du-te dracu in mortii mati cu viteza mare pe un drum de tara pietruit si mori in pula mea infipt intr-un pom cu ocazia asta nu mai hurui nimic si nu imi mai futi nici mie neuronii... mi-a varsat destul frustrarile pentru seara asa consider ca am incheiat... si in plus mi s-a facut pofta de bere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...