Despre mine

Fotografia mea
"Luati viata in serios, spanzurati-va gratios de lustra"

Ba nu e normal

Ba frate nu e normal e o gramada de frustrati pe bloagele astea... si zic ca "e o gramada" nu ca ar fi mai putini de 50 doar ca numarul e atat de mare incat eu unu personal nu il pot enunta, specifica sau orice altceva merge in contextul asta. Ba stau si ma gandesc daca scrii pentru ca te plictisesti... inseamna ca esti in trend nu? Sa-mi bag pula adanc in Adriana Lima.... am ajuns ce nu am vrut sa fiu... si acum apare Tudor Chirila:" Luke i am you'r father...." Eu:" Noooooooooooo....!!!!". Am ajuns un trendist, hipster... gata unde o sa ajunga lumea daca pana si eu divinul in sine, zeul incorigibil am ajuns influentat de natura umana... m-am dat dracu..

Oare dumnezeu o fi rocker? Asta e o intrebare care mi-o pun de ceva vreme... ce rasa de om daca ar fi om ar fi dumnezeu... ca cica p'acolo prin biblie scrie cum ca si anume... ( ce tare a fost asta) noi suntem facut dupa chipul si asemanarea lu' God himself... asa ca ma intreb... oare noi cum tre sa fim.. daca dumnezeu e rocker si eu nu sunt inseamna ca sunt eretic.... inseamna ca daca nu asculti rock o sa arzi in iad...

Dar daca dumnezeu poarta esarfa... hmm.... daca dumnezeu poarta esarfa si indivizi ca Solcanu ar ajunge in rai... sa-mi bag pula gata ma duc in iad... ca daca l-as auzi o eternitate intreaga p'asta cu "vai draga in puii mei" ma jur ca ii fut un sut epic in ectoplazma si il trimit in protopizda masii de urgenta... Adica e si normal ce pula mea zeitate normala ar vrea in jurul ei niste baietei cu bustul gol si cu aripi prezenti mereu in preajma sa... clar deduc de aici ca raiul e gay.... plin de gay'uti ca Freddy Mercury.... sau na ca Solcanu... pula mea macar F. Mercury a cantat... a facut ceva pentru posteritate... Solcanu ce dracu a facut... decat si-a lasat posteritatea in fata pulii sculate...

Daca raiul e asa de de gay deduc de aici ca Lucifer.. sau na Dracu a fost primul heterosexual din lume... adica n-a pula mea a vrut si el sa dea o buca... e se vedea el mai frumos si mai important asa dar na daca doar asta a vrut... sa vada si el tate nu toata ziua putalai cu aripi in spate... Ma gandesc daca nu o punea pe Eva sa muste din mar Adam ce facea futea in cur capriori pe coline?... Mai bine ca a aparut Lucifer si i-a spus lu Eva asta: "Fa acum te invat sa sugi pula sa il ispitesti pe Adam dar cum nu s-a gandit fericitul ala cu barba sa inventeze inca bananele te pun sa imi exemplifici pe marul asta" doar ca Eva cum era femeie si cum toti stim astea sunt niste tute... in loc sa linga lasciv maru a muscat ca proasta din el... acum stau si ma gandesc prima muie din istorie nu cred ca a fost cel mai fericit lucru care s-a intamplat.

Poate in iad o sa te intimpine o hostesa (pula mea sa fiu al dracu daca stiu cum se scrie cuvantul asta) cu niste cornite pe cap un cur sa simti cu adevarat ca traiesti in pantaloni.... si niste tate ferme si rodunde sa iti vina sa iti ciocanesti singur oualele. Si o sa te invite la orgia ta preferata... menaje a trois, all you cand give blowjob buffe, si in serile mai speciale... BDSM... si miercurea in fiecare miercuri MILF night...

Si dupa ce ne-am plictisi de sex... duminica ar trebui sa fie seara de baut bere... dar nu metri de bere ca in Oktoberfest Pub... (ce cacat de nume pentru un bar) ci bere la km... bere nefiltrata, bere blonda, bere bruna.... toate felurile de bere....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...