Despre mine

Fotografia mea
"Luati viata in serios, spanzurati-va gratios de lustra"

Am racit

Printr-o nenorocita intoarcere a rotii karmice... am racit.. eu care incepusem sa cred ca sunt semi-zeu daca nu chiar zeu cu drepturi depline... Cred ca m-a blestemat un frustrat d'ala care nu clancsoneaza ci doar da flashuri... si a citit cacatul asta de blog neinspirat, s-au vreo pipita frustrata care s-a ofensat... sau dracu mai stie ce.. important e ca am racit... si cum sunt cel mai important lucru dupa lumea asta am considerat ca trebuie sa va impartasesc si voua suferintele prin care trec eu... un adevarat geniu neinteles... eu si eminescu... doi frustrati dintre care unu labil psihic... si nu cred ca e vorba de mine aici. Belimi-s-ar bula in prima zi cu temperaturi peste 20 de grade eu reusesc sa racesc... explicati-mi si mie... vreo figura d'asta imaginara gen dumnezeu sau buddha sau allah... s-a suparat pe mine? Frate cat nu suport sa racesc... e naspa.... si la mine e mai urat de 1 milion de ori decat la voi deoarece spre deosebire de restul e chiar sunt important si nu ar trebui sa fiu deranjat de defecte ale conditiei umane deoarece incerc aici singur sa ajung ca vreo fiinta d'aia imaginara... si cand o sa reusesc o sa le dau la toti nenorocitii care au citit pisatul asta de blog, gripa, ciuma bubonica... nenorocitii dracului care m-ati blestemat... murti... infipti in vre-un pom.... ahhh...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...