Despre mine

Fotografia mea
"Luati viata in serios, spanzurati-va gratios de lustra"

Interesant

Acum urmeaza sa citez ce s-a spus in minunata intalnire de grup pe care am avut-o cu vreo doua saptamani inainte sa termin facultatea... astfel citez:"am fost si am baut o bere, si m'am intors si am vomitat in camera si imi bag pula in ea de viata si in dana si multi mess e viata mea si vreau sa mergem in calipso sa-mi rup capu pe manele si metatarsiene si hipopotam ce zicea??ba mergem la mc".
Ca om normal cu facultatile mintale neintinate ce ati crede despre o astfel de discutie.
Well as dori sa spun ca asta este primul episod din seria ce va fi cu siguranta nominalizata la premiile Emy(parca astea erau pentru seriale).
In fine trebuie inteles faptul ca sunt un paranoic si nu pot explica exact ce s-a intamplat in seara respectiva doar trebuie inteles faptul ca uneori e bine sa exagerezi cu metodele de relaxare.

Un comentariu:

  1. simplu: a fost o bere,doua,trei, patru, cinci.... si inca una, si apoi sticla de vodka, si bonobo, si fum, si mai era ceva dar nu-mi aduc aminte

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...