Despre mine

Fotografia mea
"Luati viata in serios, spanzurati-va gratios de lustra"

6 ianuarie 2010

Stau pe intuneric si ma plictisesc de moarte... m-am gandit sa mai scriu ceva... adica stau si ma gandesc ca nu sunt singuru care nu are ce face in jurul orei 12 noaptea.
Na uite subiect... mi se pare unu dintre cele mai tari lucruri care mi s-au intamplat in viata... am intrat la facultate acum vreo 2 ani si ma asteptam sa imi continui existena pe planul stabilit de mine... rahat niciodata nu merge asta.. nu? Si am cunoscut oameni, si sincer nu i-am cunoscut ca i-am cautat sau ca am tinut neaparat sa socializez... ca de fel sunt mai antisocial si s-a intamplat sa il cunosc pe un tip Vlad initial, omu' din brasov (parerea mea sincera inainte sa il cunosc p'asta era ca brasovenii marea majoritate sunt aroganti si probabil si asa e, sunt tare mandri de locul de unde provin sa fim seriosi si eu as fi fost) in fine si omul un super schizofrenic... era cu mine in grupa si vine in prima zi de facultate la mine si ma intreaba: "Ba tu asculti rock?" (Vlad asta semana cu ala din trainspotting Ewan McGregor aka Spud) si mi s-a parut cam crack-head dar am zis na el m-a bagat in seama a avut destula curiozitate in legatura cu ce invart si am zis na poate am si eu pe cineva cu care sa ies la bere... si dintr-o bere intr-un spliff si dintr-un spliff intr-o bere si tot asa si asta numai in prima saptamana... apoi am mai cunoscut un tip unu Alex ii zice omului... la narghilea la el in camera (tin sa specific ca stau in camin) ma rog si eu mi-am adus laptop'u sa pun muzica si a fost o seara faina rau... apoi am plecat cu Vlad asta se ne intalnim cu niste cunostinte de ale lui si nu stiu ce dracu mi-a venit mie era o tipa blonduta cu niste ochi mari si albastri... si din cauza lucrurilor care se intamplau.. i-am spus tipei: "Ai niste ochi misto dar nu culoarea, lumina care iese din ei" (frate este cea mai penibila replica care am putut sa o scot de cand exist dar e amuzanta) tipa a ras... sa fim seriosi voi nu ati rade? Ma rog pe respectiva tipa o cheama Dede, la masa acolo mai erau Ale si Dia daca nu ma insel cu Dia asta din urma nu am avut nici o treaba dar cu Dede(Andreea) si cu Ale ( si nu fiti cretini ca va dati seama de la ce vine Ale) am inceput sa umblam... A apurut in peisaj sobolanul meu prefereat Kiti (Alina) frate daca o vedeti parca e scoasa din desene animate e un om la 20 de ani +, care e micut si dragut e fluffy cam asa ceva... Ma rog si asta s-a intamplat in primul semstru din primul an de facultate. Vlad asta mi-a mai facut cunostinta cu unu Grig (omul asta e o poveste intreaga numa el) si am aflat printr-un telefon ca Vlad s-a saturat de facultate si ca isi baga pula si pleaca inapoi la Brasov... A inceput al doilea semestru si m-a gasit asa eu Grig Alex si Kiti... si am umblat noi in tot centrul Bucurestiului si beam si ne distram foarte studenteste... Mai ieseam si cu Dede si Ale si Olivia de ea nu v-am spus nimic da urmeaza. Tipa asta Olivia era foarte ciudata... gen nu ma inghitea :)) si nu asta o facea ciudata ci faptul ca era oarecum in modul ei tot antisociala, ne-am displacut ca sa zic intr-un mod placut, era totusi reciproc. Dar ma rog am continuat sa iesim si sa iesim si a fost foarte distractiv, insa sub nasul meu s-au dezvoltat prietenii intr-un an de zile cum nu credeam ca o sa se intample nici in 20 de ani. Acum suntem in 2010 dintr-o sa ii spun neintelegere Grig (omul cu povestea) nu mai vorbeste acum nici cu Dede, Olivia sau Kiti (care acum stau toate trei in aceeasi camera), Ale (cea de care v-am mentionat mai sus) a plecat din caminul unde stam toti... Si am ramas cam asa eu Dede Kiti Olivia Andrei (ce tare apar oameni in fieacare moment zici ca e serial). Eu un mai ies si cu Grig si Alex... Insa grupul nostru mirific s-a cam impartit... Per total am ajuns in anul 2 foarte diferit ma intreb ce o sa se intample la anul. Acum Andrei pritenul lui Kiti, un tip iarasi micut de inaltime super de gasca foarte ok omu. A si sa nu o uit pe Miru, frate Miru daca nu aparea eu o cautam... ea este un fel de sora'mea... Ne-am intalnit la Buzau sa facem revelionul si am ajuns in Bucuresti.. asta e alta poveste... si numai povesti... dar de aici doar eu pot sa extrag esentialul... Nu cautati oameni ca va gasesc ei... si cand va gasesc aveti grija sa tineti de ei... ca merita.... asta e modul meu in care spun ca tin la ei pe data de 6 ianuarie 2010.

Un comentariu:

  1. antisocial la antisocial trage:X.....mi-a placut modul haotic in care ai prezentat cum ne-am cuoscut...adica cum ne-ai cunoscut...dar numai noi o sa intelegem cum sta treaba, pentru restu lumii e telenovela:)))...si daca stam sa ne gandim putin chiar e telenovela:>, dar e telenovela agronomista......cum zicea Dede, traiasca prieteniile agronomiste:X
    :*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...